Trött

Ok, hoppade in extra idag 9-16, vilket känns jävligt gött då hela min lön typ går till att handla kläder. Det sämsta med jobbet helt enkelt. Jaja, igår var det iaf kickoff för sommarkollektionen som kommer i april och den var jävligt snygg. En sommarklänning var helt underbar, den tänker jag lägga vantarna på. Resten av gänget gick och tog några glas vin, jag blev upphämtad av en trött mr C kl elva. Vi åkte till seven, köpte pizza (dem är sjukt goda där!) cola, chokladbollar och gick hem och tryckte i oss. Somnade som stockar.

Var jävligt svårt att gå upp imorse, bussen gick 07,31, jag gick upp 7,20. Ni kan ju tänka er hur fräsch jag är nu.
Ikväll är det iaf utgång, har inget att ha på mig, men det är en annan femma.

Ses i vimlet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0