Tjohopp hejsan

OK, jag gick hemifrån åtta och kom hem halv nio. Lång dag med andra ord! Dubbel körlektion, fick motorstopp mitt på vasaplatsen, dog lite, som tur var kom en spårvagn och räddade mig. Sjukt pinsamt. Gömmer mig även lite extra när jag kör förbi handels, har ingen lust att träffa på och behöva vinka på en kompis mitt i ett motorstopp. Ge mig bara körkortet förihelvete!! Sen off to Filippa K, fick kläder idag IGEN, i love. Köpte dock ett par svarta chinos, sjukt perfekta! Tips tips! Vill ni ha, kom dit och hälsa på då!
Efter en mkt rolig dag på jobbet åkte jag till jobb nummer 2, möte i K-backa. Alltså, sorry alla som kommer därifrån men såfort man hamnar på Kungsbacka station är det som om man är i en annan dimension. Sönderblonderade tjejer med idominsalva och killar med partillefrisyr, pösiga jeans instoppade i vita sockar med typ halvtaskiga gympaskor. I love the förort!
Nu myser jag i min übersköna morgonrock och ska strax sätta igång med inlämningsuppgift nummer två!


Kommentarer
Postat av: Nickie

Har du två jobb? Vad är det för jobb i Kungsbacka? Jobbade själv på kungsmässan i ett halvår. Tyckte iofs att det var jävligt skönt att komma bort från gbg på dagarna.

2009-02-10 @ 22:58:58
URL: http://nickie.devote.se/
Postat av: Nickie

Ja du, det går inget vidare. Det är hopplöst att hitta ett jobb! Jag är desperat!

Har du bestämt dig angående lördagen? Känns det rätt eller fel?

2009-02-11 @ 08:48:04
URL: http://nickie.devote.se/
Postat av: anna braun

vilken av dom? den vid grönsak?

2009-02-12 @ 13:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0