Spotify

Ok, jag har lagt vantarna på en spotify-invite. Har precis upptäckt detta fenomen. Är lite sen. Men vad jag älskart! Väntar dock på en hake. Jaja, haha. Jag ringde syrran och frågade om hon ville ha en invite. Vad är Spotify, frågade hon. Jag kände mig inte lika sen då.
Ett störningsmoment kan jag också nämna -  alla som tror att dem är så jävla finurliga och lägger månadskortet i nån ficka i lilla handväskan och tror dem är så smidiga när de bara lyfter upp väskan framför den blå lilla grejen och det piper till. Man ser det lilla leende i deras ansikte och de är verkligen supernöjda över denna smidiga lösning. Men det bästa är när det inte piper. De står där med deras stora ryggsäckar och verkligen försöker från alla vinklar, men det piper inte. Då får de ändå ta upp kortet. Så, lösningen är inte så smart, för det funkar helt enkelt bäst att ta upp kortet. Igår på vagnen hände detta, en kvinna stod säkert i 5 min och försökte trixa och fixa med väskan så att hon slapp ta upp kortet. Jag satt precis bakom och var sjukt nära på att skrika "ta upp kortet, ditt jävla dumhuve", men kände att det inte var läge. Efter säkert 3 min av försök tog hon upp kortet. Det är ett störningsmoment när folk tror att dem är finurliga, men så funkar det ändå bäst när de helt enkelt tar upp kortet. Jaja.
 Var på gymmet igår iaf och jag är faktiskt helt fascinerad av hur öppna alla sveriges kvinnor är med sin nakenhet i omklädningsrummen. Ok, det är ett omklädningsrum, jag fattar att man behöver vara naken. Men folk springer runt nakna, kramas, böjer sig åt alla möjliga håll. Jag står mest i mitt lilla hörn, byter trosor med handduken på mig och är snabb med jeansen.

Kommentarer
Postat av: S

GEEEE MIG SPOTIFYYY!!!!!



JAG VILL HA JAG VILL HA





Jag kan baka äpplepaj till dig!!! ojojoj

2009-02-06 @ 13:02:24
URL: http://sobielicious.blogspot.com
Postat av: M

börja länka playlists nu!

2009-02-08 @ 20:41:10
Postat av: Steph

Spotify is da shit =]

Har du några bra spellistor lr?



Man kan tro att du hamnat i killarnas omklädningsrum när du är så försiktig och gömmer dej i handduken =]

2009-02-14 @ 13:07:37
URL: http://ynoxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0