Playlist

Här kommer en halvbra playlist, mkt av den musik jag gillar finns inte på Spotify! Men detta lyssnar jag på ikväll!
Gick iaf hem tidigare från jobbet, kl fyra, mådde inte alls bra. Men nu är det mkt bättre efter en hel del mat och vilande. Imorgon blir det jobb igen 9-17 sen ska jag på mascara-mission på stan. YSL är sämst har jag fått erfara, orkar inte ha en ögonfrans-situation varje morgon med torr jävla mascara. Jaja, ännu ett ilandsproblem.

Klicka på bilden för er som vill ha en skön playlist!



WESC headphones

Kommentarer
Postat av: S

Aaaah, and I like it!

2009-02-12 @ 22:59:08
URL: http://sobielicious.blogspot.com
Postat av: sis

du har inte mailat den där inbjudan till mej!!!

2009-02-13 @ 11:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0