Nä, men hejsan

Ok, jag var ute igår. Det kan man ju verkligen påstå. Förfestade med Anna och Agnes, 4 flaskor skumpa och vin och sen var det kalas kan man ju säga. Vi gick till Push, ramlade i trappan på Push (mamma, det berodde på klackarna, inte alkoholen) var tvungen att visa klackarna för vakten för att inte misstas för en jävla packad subba. Han nickade och godtog orsaken. Det var ju bra. Orka bli utslängd för att man är för full. Vi drack och vi dansade, hade mycket trevligt. Gjorde dock av med typ 300 spänn, vilket är sjukt mkt. Då menar jag inte att jag brukar groggludra, utan att jag och mina vänner brukar dricka mkt på förfesten så vi slipper köpa något alls ute. Vi brukar alltså köra en på en fylla som håller hela kvällen. Förfesten var alltså hemma hos mig, i mitt rum. Vi lyssnade Spotify och mamma kollade på Let´s Dance. Efter Push drog vi till Peacock, det var ball, hängde dock inte av mig jackan så det blev jävligt svettigt. Hade den nog på mig av ren snålhet. Jag sov inte själv inatt. Jag hade med mig ett top notch-hemsläp. Agnes.  Vi åkte hem vid tre-snåret (hon påstår klockan 4)
Nu ska jag hälla i mig kaffe. Jag börjar jobba kl 12, sen är det nån grej med jobbet ikväll. Middag och prisutdelning för "Bästa butikssäljare" och sånt. Det kan bli roligt. Det blir nog alltså utgång ikväll igen. 
Jag känner mig iaf som femtio bast nu. Helt sliten och seg. Annat var det när man var 18-20. Då gick man från efterfesten till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0