Låg precis

och kollade på The City med en dubbelnougat i handen. Ser Allies späda kropp. Slänger dubbelnougaten åt helvete och nu ska jag till gymmet. Okej, Allie är lite för spinkig för mig, men hallå eller, jag har fan inte tränat på typ 2 månader.

Och en sak till. Jag kommer säkert bli mordhotad eller nåt efter det här av några galna gäss-anhängare. Inte så, men vad trodde folk? Att gässen får VIP-behandling? Jag blir lite trött på svenska folket som är sjukt naiva. Oj, fifflar dem med köttet på ICA? Oj, plockas gässen levande? Oj, oj oj.. Dont get me wrong, jag älskar djur och är emot djurplågeri. Sen att försäljare drar tillbaka leverantörer... det gör dem ju enbart för att det blivit uppmärksammat i media.

Jaja, nu ska jag till gymmet. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0