Jävlar

vad ont jag har i fötterna, helt sjukt. Gick av pendeln och höll på att dö. Ni vet när man har sån skoskav så det typ värker i hela kroppen. Jag kunde fan inte gå en meter till. Var tvungen att ta taxi hem från centralen, 70 spänn åt helvete men jävlar vad jag njöt när jag tog av mig skorna. Nu är jag iaf hemma och det har varit en lång dag på jobbet. Inte så mkt att göra, men mkt nya kläder på ingång, alla vårnyheter och det är ju alltid lajbans.

Alla tjatar om det här jävla Gossip Girl förresten. Man kanske skulle börja kolla. Jag behöver bli beroende va nåt annat mer än CSI. Ge mig en bra serie att missbruka!

Kommentarer
Postat av: S

Men herregud kvinna!

Gossip Girl kan vara det bästa.

Jag hatade det i början, men jag antar att det är som med godis eller kyssar - har man väl börjat är man fast!

2009-02-03 @ 22:50:41
URL: http://sobielicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0