Jag som inte trodde det kunde bli värre

Jo, men Thina lyckades precis boka Göteborg-Bålsta FEL JÄVLA HELG!!!!!!!!!!!!! En vecka efter jag egentligen ska dit. Grejen är att jag säkerligen hade kunnat åka om jag inte hade högskoleprovet då!!! (måste jag vara en sån jävla high-achiever just den jävla helgen?) FAN FAN FAN. Pengar jag inte har, rätt ner i sjön! Så, nu har jag bokat en ny biljett. Ingen som är sugen på en tripp Gbg-Bålsta (stopp i örebro, enköping, och några fler härliga städer) den 28 mars?!?!
Nån som har gjort ett sånt jävla puckat misstag eller är det bara jag som lyckas?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju bara att gå till sj och säga att du bokade fel. så får du 75% av pengarna tillbax..

2009-02-16 @ 09:26:44
Postat av: Mr O

Haha! Rätt åt dig!

2009-02-16 @ 10:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0