Jag älskart

Ok, på jobbet har vi Spotify, alla har varsin playlist som vi kan spela i butiken. Men man kan ju liksom inte spela vad som helst. Jaja, på morgonen när jag har öppning så har jag min skämslista, typ Britney, Rihanna och sånt där. Högsta volym när jag går runt där och dammsuger, dansar lite extra när Womanizer går på.
Glömmer dock radera denna lista när vi öppnar och såklart börjar "Rehab" döna högt ur högtalarna mitt på dagen. "Jo, eeh, men asså hon är ju skitbra." Dagens läxa: radera skämslåtarna!
Just de, var ju på basketmatchen häromdagen. Asroligt, förutom att vi var dem enda som hejjade på motståndarlaget. Så, vi hade ett par Kissie-kopior framför oss som gav oss bitchblickar när vi applåderade.
Skulle ta mig hem till mr C från Frölunda torg på kvällen  och det gillar vi inte. Kände våldtäktsmännen flåsa en i nacken.

Dagens låt! Kings of Leon - Use somebody


Kommentarer
Postat av: hmmm

helt ärligt bruden, du är så töntig! varför bryr du dig så mkt om vad andra tycker? om du gillar britney eller rihanna så kör på det, herregud p a t e t i s k!

2009-02-19 @ 16:24:38
Postat av: THINA

helt ärligt bruden,ta inte mina inlägg på så stort allvar. jag älskar brittan och det står jag verkligen för.

2009-02-19 @ 20:21:01
Postat av: jennie

tycker fan med det e lame. gillaru brit o rihanna, why radera det liksom.

2009-02-19 @ 21:27:27
Postat av: THINA

MEN VAD ÄR DET HÄR? JAG ÄR IRONISK, NI VET, MAN SKOJAR TILL SAKER OCH TING.

2009-02-19 @ 21:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0