Hehe

I love CSN! Eller lite hatkärlek sådär. Man skäller och förbannar, men sen när det visar sig att det blir lite catching! cathing! klirr i kassan i såna här finanskriser så blir man glad. Som jag blev nyss. Ringde CSN och snyltade och hamnade med en härlig norrlänning i telefonen som talade om att jag minsann skulle få pengar redan på onsdag. Jag trodde inte jag skulle få ett öre, men så räddar denne lille killen mig (och mitt patetiska försök till snyltande av mamma). Jag älskar honom! Im happy! Plus att jag kanske har en lägenhet på gång!



(detta är inte norrlänningen)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va e det för lägenhet???

2009-02-10 @ 21:58:57
URL: http://etnyasvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0