Godkväll!

Är sjukt trött. Bara tanken på att jag verkligen måste tvätta håret (ser ut som en jävla hillbilly) och fixa lunchlåda tills imorgon gör mig ännu tröttare. Hade tänkt bli duktig igen och vara lite hurtig. Därför blir det gymmet innan jobbet imorgon, alltså kl 07.00. Haha, jaja, det var iaf planen. Tror nog jag klarar det. Idag fick jag reda på att jag ska åka på kurs i sthlm den 9e mars, 2 dagar,  det får alla nya på filippa k göra, kan bli mkt trevligt. Får nog med mig Å och H också!

Imorgon kväll blir det basketmatch! Inte för mig, utan jag och H ska gå och kolla. Klart man snyltar till sig gratisbiljetter när tillfälle ges. Ett helt basketlag (snittlängd 3 m) kom nämligen in idag och blev superglada när dem hittade jeans som passade.

Nu koka makaroner, sen sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0