Galen tant

Jag har på senare tid konstaterat att det finns mycket konstiga människor i Göteborg. Det finns sjukt många som pratar med sig själva, wierdos helt enkelt. Igår satt jag på bussen och pratade i min mobiltelefon. Så hörde jag en kvinna som mumlade en massa konstiga saker, sen helt plötsligt skrek hon "NEJ, NEJ". Hon skrek lite till.Jag pratade vidare. Sen helt plötsligt ställde hon sig upp och skrek "MAN FÅR EJ TELEFONERA I BUSSEN, MAN FÅR FÖRFAN INTE TELEFONERA I BUSSEN, JÄVLA IDIOTER".

Jag slängde raskt på luren i örat på mr C och hoppades att hon inte skulle langa upp en machete eller liknande. Man vet ju aldrig med dessa schizotanter som härjar i Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha. askul.

2009-02-26 @ 11:21:27
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/
Postat av: anna braun

ville du leka imorgon? leka fresh fish på push eller något?

2009-02-26 @ 12:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0