Förlåt

men vad det nån mer som tappade hakan igår när Caroline af Ugglas kom vidare och fick nån jävla andra chans av den internationella juryn? Då var jag beredd att hoppa från balkongen. Hon bräkte nåt om snälla, snälla i ca 2 min, det var den sämsta låt jag någonsin hört. Den enda som kunde höja stämningen i Skandinavium igår var ändå Marie Serneholt, ok, jag är inget stort fan, men hennes låt var fan ändå bäst igår och den var catchig och hon var sjukt snygg. Alcazar och Emilia var också bra! Hon den där Nina som skrek nåt om Tick Tock (?) var ju klädd som om det var dags för ett S&M-party.
Hela upplägget var sjukt dåligt, vadå duell? Vad hände liksom? Jag fattade noll, allt gick så fort. Kommer Caroline af Ugglas att vinna hela skiten flyttar jag från Sverige! Sjukt pinsamt isf.
Nu ska jag till gymmet, sen till jobbet! Sjukt ambitiöst i know, men låg och tänkte på Marie Serneholts spiror imorse så valet var inte så svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0