Bonusshopping

Fick reda på att jag klarade min ena tenta igår. (inte fått reda på den andra än) Det ska firas. Klickade precis hem tre saker från H&M. Är sjukt pank och vet inte varför jag beställde dessa grejer. Älskar att mr C kläckte ur sig tidigare idag att "jag tycker du blivit bättre med din ekonomi, du tänker efter mkt mer nu innan du köper grejer". Bevisligen inte. Men jag behöver faktiskt ett par snygga höga skor när jag jobbar helger (nästan ett krav på högklackat lör och sön) och hittade ett par snygga på H&M. En sak till. Det lönar sig att läsa skitbloggar ibland. Idag fick jag nämligen veta att med koden "1304" får man 50 spänn rabatt från allt man beställer från H&M t.om den 15 februari. Det passade jävligt bra idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0