Är som mest

kreativ på kvällen. Jag kan skriva hur mycket som helst på vilken inlämning som helst. Men det kan jag fan inte göra på dagen. Jag vet inte varför, jag har sämsta självdisciplinen på dagarna. Det finns så mkt annat att göra då. Nu har jag iaf snart klar med inlämningen, ska snart skicka iväg den. Sitter i sängen med datorn i knät och det är så varmt, så varmt om benen. Jag anar att fläktremmen (heter det så?) är trasig för mina ben är typ svettiga. Lyssnar på The Clash. Gör jag alltid när jag behöver få lite eld i röven.

 Jaja, imorgon är det måndag och jag ska inte jobba. Jag ska b la ringa till åklagaren och boka tid för genomgång av brottet. Nu har dagen D kommit. Rättegång. Jag orkar egentligen inte alls, men sen så tänker jag att människor ska fan inte tro att dem kan bete sig hur som helst utan några som helst konsekvenser. Man måste ta sitt ansvar. Jag orkar inte gå igenom allt i detalj en gång till, för det har jag redan gjort 700 gånger. Men men, som sagt, dem ska fan inte komma undan med det här. Jag vill ha upprättelse.

Nu ska jag skriva lite till, sen ska jag sova så skönt. Är helt slut efter den här veckan.




Kommentarer
Postat av: Beatrice

Haha, klart jag vet ;)

Annars lär jag ju få stryk nästan gång vi ses :P

2009-02-02 @ 10:17:05
URL: http://beabus87.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0