Vidrigt

Ok, den som är fräsch även när man är sjuk räcker upp en hand? Nej, just det. Jag är så jävla äcklig nu. Feber är inte trevligt. Man fryser, svettas, svettas och fryser. Sen att jag svettas lite extra av datorn är ju inte kalas kanske. Jag har inte duschat på 3 dagar, knappt borstat tänderna och har äckliga finnar i ansiktet. Nä, nu ska jag fan ta tag i det här. Försöka städa klart i rummet, äta en ordenlig middag och sen slänga mig i duschen. Behöver nog raka benen också. Provade nämligen ett par shorts på jobbet häromveckan och tyckte väl att den resterande personalen stirrade lite extra med äckelminer i ansiktet. Eller det kanske bara var jag som inbillade mig. Eller så var det nog så.

Imorgon är det fredag och det ska bli skönt. Jobbar dock 9-18 fredag och lördag, men ledig söndag. Nu är iaf halsontet borta, så då kan jag gott jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0