Tjenispenis

Idag är jag ledig. Dock inte i mitt egna hem. Nejnej, här ska det städas tydligen. Eller, JAG ska städa. Hann iaf smita ut och springa ner till Beyond Retro, knep en sjukt snygg jeansväst (mr C tyckte jag såg ut som en bonde) och en lila kavaj. Spanade också på en dator jag vill ha. Kände inte riktigt att jag kunde be dem att lägga undan den till den 25e, så jag hoppas att det finns någon kvar då. Mr C:s överraskning kommer ju snart, i helgen rättare sagt och jag är lite småfattig efter hela den grejen, som jag inte kan skriva om i bloggen. Han påstår att han inte läser den, men jag vet att han gör det. Men mysigt ska det bli.




Kommentarer
Postat av: T

ja lite bondestuk e det ju över det hela..bra att du hyllar dina rötter:P

2009-04-08 @ 07:13:19
URL: http://tanyaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0