Mamma toppade precis mitt hår

Hon är ganska kass på att klippa faktiskt. Men jag orkar inte spendera 500 kr för att gå till en frisör som man inte kan skrika på, för att toppa håret. Bättre med mamma då. Kommer ihåg när hon skulle klippa min syster för x antal år sen. Tanya hade hur fint  och långt hår som helst.. och om jag säger såhär.. håret var INTE lika långt efter den klippningen. Så, ja, jag var nervös.
Mamma utbrast "ja, jag vet ju inte om detta är rakt nu" ett antal gånger, men jag slet saxen ur hennes hand när jag var nöjd.
Nu ska jag sova, ses imorgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hello!



Det är jäkligt kul att läsa din blogg.Hoppas du mår bättre nu!

Kram tina (tanyas kompis)

2009-04-06 @ 08:05:07
URL: http://tokigatanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0