Jag, tjock?

Har lunch på jobbet. En timma sitter fint. Har hunnit äta potatismos och fisk, läst nya ELLE, varit på toaletten. Efter maten tänkte jag, som jag alltid gör, gå till cafét här bredvid och köpa en dammsugare och en chokladboll. Det gör jag kanske 3-4 gånger i veckan (ångest). Det är ganska pinsamt att jag trycker i mig 2 st kaloribomber 3 gånger i veckan. Jag skäms. Jag går dit, de tar tydligen inte emot kort idag. Maskinen är trasig. Jag säger att jag bara har 15 kr kontant. (har även minus 200 kr på kontot så det var ju bra att de inte tog kort) hon säger att det är okej. "du är väl här en hel del". Eh, jaa, ja, det är jag väl. Hon var absolut inte otrevlig, utan väldigt snäll, för jag fick typ 20 kr rabatt. Men ändå, folk märker alltså att jag gottar flera gånger i veckan. Nu får jag nog vänta en vecka eller två!

Kommentarer
Postat av: Tanya

du har inte alls 200 minus på kontot..ljugfia:P

2009-04-23 @ 20:23:09
URL: http://tanyaolivia.blogg.se/
Postat av: Thina

enbart för att du förde över pengar till mig ja!!:)

2009-04-23 @ 21:55:58
Postat av: Lollo

men dammsugare is the shit! Såååå goda, fortsätt så :D

2009-05-07 @ 08:55:13
URL: http://luckylollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0