Godmorgon

Igår lade jag mig kl 22. Kände mig som en riktig farmor när grannen som är äldre än mig hade fest och jag funderade starkt på att knacka på och klaga lite. Kl 22, på en fredagkväll. Nä, nu får jag skärpa mig. Nu måste jag snart få till en utgång. Jag är fan 23. Tanken av att vara bakis gör mig illamående, så ska det ju inte vara. Utgång ikväll kanske? Jag har ju nya skor som behöver invigas. Det vankas iaf lite grillpartaj hos mr C, sen får vi se. Alla samtal mottages med glädje. Dock inga efter 03,00.
Nu ska jag och mamma ner på stan, jag ska köpa skor. Sen blir det glasögonköp och sedan jobbet 14-18.

Ha en underbart svettig dag, för, ja, varmt är det!

/en svettig thina i morgonrock

Kommentarer
Postat av: JOSEPHINE

Nu är det dags igen ;) En bloggdesign tävling i bloggen :) du hittar den här: http://juicyphine.blogg.se/2009/may/bloggdesigntavling.html..

2009-05-08 @ 13:35:43
URL: http://juicyphine.blogg.se/
Postat av: Anonym

lagt ner totalt??

2009-05-13 @ 14:56:48
Postat av: Anonym

kom igen å uppdatera nu. jag klickar in mig här varje dag. men icke. nada. vad har hänt??

2009-05-20 @ 16:31:55
Postat av: Anonym

vi saknar dig!

2009-05-22 @ 14:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0