En till liten lista

Hur känner du dig just nu? Lite snuvig, som om jag behöver ta en dusch, mätt.

Vem är den roligaste människan du känner? Mr C, Sofie, Hanna

Gillar du att slåss? Har bara slagit till någon en gång. Då blev jag kallad fitta, så det var ok.

Sparare eller slösare? Slösare, inga konstigheter

Din drömväska? Marc Jacobs

Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Lite Royksopp

Ditt favorit svärord? Helvete. Fitta kan också funka!

Pålägg som gäller? Behöver jag ens svara på det? Leverpastej.

Tatueringar, piercingar? Har haft en i navelen, men kändes lite fjortis, så den tog jag bort. Vill tatuera mig.

Vad känner du för distansförhållande? Allt går om man vill! Klart att det kan vara jobbigt, men är man kär så är man.

Gillar du att vara själv? Älskar att vara själv. Alla behöver egentid.

Vad har du lärt dig från dina tidigare förhållanden? Att det inte är roligt med en toffel till pojkvän, att det inte funkar att vara tillsammans med någon som är exakt likadan som du är. Olikheter kompletterar varandra!

Har du dejtat en miljardär någon gång? Dejtat och dejtat, men en son till en miljardär. I London.

Vad tycker du om droger? Folk gör som dem vill, det är inget för mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag e också ganska rolig faktiskt

2009-04-08 @ 23:43:35
URL: http://tanyaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0