Ännu lite skämsmusik

Det finns nån tråkig jävel som alltid kommenterar nåt löjligt när jag nämner "skämsmusik". Att jag ska stå för min musiksmak. Hehehe, hahaha AS IF! Nästa ut är FLO-RIDA!!!!!! Speciellt låten "Sugar". Sjukt svängig. I love.

Har iaf tryckt i mig äggmackor och kollat på The Hills. Nu är jag mätt och sitter i den stora klädhögen här i sängen. Det brukar se likadant ut varje kväll. Ner med allt på golvet då jag ska sova, och upp med allt på sängen igen när jag vaknar så att det ska se fint och prydligt ut.

Dagens låt: Flo-rida med Sugar

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Hannaaaaaaaaaaa

Haha, det är samma visa här. Fick dock ett ryck vid 1-tiden igår natt och knuffade in allting i garderoben. Detta resulterade dock bara i ännu mer oreda och frustration vid påklädningsprocessen klockan 7 följande morgon.

2009-04-21 @ 23:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0