Väldigt rörigt och blandat, har mkt i huvudet

Sitter här, har snott mammas dator och lyssnar på Kleerup. Inget stort fan, men 3am är ganska bra.

Imorgon är det tenta, känner mig ganska lugn, ingen stress. Hoppas det kommer gå bra, det vi håller på med nu är väldigt intressant och lärorikt, hade varit härligt att sätta tentan.

Gick förbi en skylt idag, utanför ett ställe där de sålde gravkransar. Det stod "billiga gravkransar här". Det tyckte jag var väldigt sorgligt... vad tänker folk? "Oj, han dog, nu ska vi slänga dit en billig gravkrans". De hade kunnat utesluta "billigt". Ordet förknippat med döden är väldigt sorgligt.

Jag har olika Carolina Gynning-perioder. Ibland hatar jag hennes blogg och tycker hon är allmänt skrikig, men just nu älskar jag hennes blogg.. hennes ärliga sätt att skriva, hennes bilder, hon verkar så ärlig, passionerad med det hon gör.. och ärlig. Det gillar jag. Är så trött på alla ytliga människor i denna staden. Behöver inga såna i mitt liv. Flera Carolina Gynning till världen.

Jag har inget jobb. Vafan, tror inte jag varit arbetslös sen 2an på gymnasiet. Känns väldigt konstigt att bara plugga. Inget mer liksom. Vad gör folk på helgerna, slappar? Jag är van vid att jobba, upp på morgonen, lite plugg, sen slappa igen. Men nu, iaf för ett tag är det tydligen lite semester, ska nog bara bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0