Snart börjar Lyxfällan

Vet inte varför, men jag har fastnat för det. Tycker dock att de förra programledarna var bättre.
Anyway, snart är det val i USA och det ska bli göttigt när Obama vinner. Kolla nyss lite debatter och vill man ha en ny Bush, ja då ska man rösta på McCain. Jag chockas av de som röstar på honom och jag blir rädd när jag hör hans anhängare tala. Vilken normal funtad människa är emot b la aborter och gayäktenskap? Jävla gubbstrutt. Det är 2008 nu. Tjatar på Mr C att han ska rösta, men det är ju lättare sagt än gjort när han bor här och inte i USA. De får helt enkelt klara sig utan hans röst.

Ps. Man har definitivt blivit en erkänd stammis på sushihaket när man numera får gratis dricka! ds.

Kommentarer
Postat av: julman

Så peppad på valet! Det är typ pinsamt. But still. Men Obama är också emot gayäktenskap, mind you.

2008-10-18 @ 13:40:08
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0