Same, same

Nej, har inte flyttat mig från sängen ännu. Men nu ska jag det! Tvätta håret iaf, det klarar jag. Fast vet dock inte hur jag ska kunna böja mig över badkaret med min jävla rygg.
Tänkte fräscha till mig lite a.k.a sminka mig, springa ner och lämna tillbaka lite kurslitteratur (lyckades hitta alla på bibblan istället) och sen handla lite mat. Mamsen är borta i helgen IGEN, lite skönt, men ensamt. Tur att jag har Mr C.
Det värsta som kan hända nu är att jag får reda på tentaresultatet, vet att jag inte klarade det, men orkar inte det se det framför mig IDAG. Imorgon, men inte idag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför raderade du allt...?

2008-10-16 @ 20:38:32
Postat av: thina

vet inte, fick värsta flippen bara...

2008-10-16 @ 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0