Ont i huvudet

Har haft det i 2 dagar nu och det är så jobbigt. Sov kasst inatt också, skulle upp och ha körlektion halv nio, vilket gick mkt bra idag också. Känns skönt att vara en bit på vägen nu iaf och inte sluta upp som en 90årig jävla surkärring som måste åka buss hela dagarna. Eller iofs, de är ju en trafikfara också... Ja, på tal om surkärringar, de flesta äldre är det faktiskt, iaf på bussen. TVÅ gånger flyttade jag på mig häromdagen för att ge plats åt tanterna. Inte ens ett tack eller leende får man, så nu är det slut med vänligheterna. Inget mer flyttande!

Har iaf malt i mig en halv B&J nu, halfbaked som är så jävla god, testa testa! Ska slänga mig lite framför teven nu och kolla om ellen har någon bra gäst. Annars blir det bara pluggande och lite Mr C idag.



Hett med väst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0