Har precis kollat klart

på gårdagens avsnitt av The Hills. Förstår verkligen A, vem har inte varit i den situationen?

Bangar alla föreläsningar idag, orkar inte någonting, sitter här i morgonrocken och tänker sitta här hela dagen. Jag är så trött på allt, skolan, mig själv, allt, jag behöver nåt kul som händer, en resa, uppmuntran, nåt nytt. Är så uttråkad!!
Jävla depp-period. Allt går verkligen åt helvete, allt jag tar på.. allt jag gör!
Jävla fitta jävla fitta jävla fitta. JAG BEHÖVER LITE LONDON.

Nu ska jag lyssna på brittan, behöver lite girlpower.

Kommentarer
Postat av: S

Hey!

Ut med det! Gråt hela dagen om du vill. Om det gör ont ska det ut!!

Du som ALLTID är drop dead annars kan gott vara lite down någon gång ibland!

Tänk på oss andra (mig!!) som ser ut ett dött djur varje dag.

Där snackar vi hopplöshet

2008-10-21 @ 14:50:00
URL: http://s0bie.blogg.se/
Postat av: camilla

OHH vad jag känner igen mig i dig just nu..



jag lyssnar på coldplay nu. det peppar INTE. så på med britney, lätt!



kram kram

2008-10-21 @ 18:45:38
URL: http://itsnofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0