Fanfanfan

Världens sämsta dag hittills och klockan är bara 9,22. Började dagen med att vakna upp med världens ryggvärk. Var på le hospital igår och gjorde en liten grej och detta gör att jag inte kan sova på vänster sida. Försökte alltså undvika detta och vaknade upp med ryggont. Sen körlektion, gick åt helvete. Upp som en sol (förra gången) ner som en pannkaka (idag). Inte kul när man lyckas bra ena sekunden och sen går det pissdåligt andra gången. Försökte ringa Mr C för lite tröst, men han borstade tänderna så jag hörde bara en massa.. inget... och sen hade han bråttom. Så, nu sitter jag här och är pissförbannad på min rygg, min körlektion plus att jag känner mig asäcklig, men nej, jag får inte duscha ordentligt "du får helt enkelt hitta ett annat sätt under 14 dgr", sa sköterskan. Vadå annat sätt? Det finns bara ett sätt att duscha på.. vafan ska jag göra, duscha en kroppsdel i taget i handfatet, eller? Några förslag? Den här dagen kan iaf bara bli bättre.



Söt bild ialla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0