Då var man arbetslös om typ 2 veckor

Ja, jag har sagt upp mig. Vi blev rånade igen förra helgen (inte jag denna gång) och det var några sjuka idioter och jag tänker fan inte riskera mitt liv när jag jobbar. Så, nu är man arbetslös och det kan jag ju fan inte vara, så nu jävlar behöver jag ett nytt jobb. Gärna inte nätter och gärna inte i områden med pundare eller dylikt. Tills dess blir det csn (öööh härligt) och inga jävla utgifter. Hur det här ska gå, vet jag inte. Funderar som sagt på att flytta tillbaka till london en kortis i januari och då behöver jag pengar. Får väl typ sälja mig själv eller varför inte min garderob?
Har varit ganska effektiv idag som sagt och pluggat lite, nu lite mer plugg och sen kolla på little miss sunshine. Den är söt!


Kommentarer
Postat av: Johanna (Sara banks kompis)

Hej! Såg att du skulle flytta till London igen, jag hade tänkt att flytta dit typ början av feb.. Du kan ju adda mig på facebook om du vill!

Johanna Bucht

2008-10-18 @ 17:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0