Coming to you live from the bed

Nu ligger jag hemma i sängen, zappar bland bloggar och dör av genans när jag läser om Blog Awards som äger rum i morgon kväll. Jesus, det låter som om det är Oscarsgalan på g. Och "värsta grymma hummern ska vi åka i, man likzom dör, fan va ball". Nej, tacka vet jag min härliga dag imorgon. Inlämning av uppsats och körlektion. Ja, just det, sa jag det? Hade körlektion igår och det gick sjukt bra. Höll dock på att skita på mig när han sa att jag skulle köra tillbaka till skolan (tänk er ett smockat avenyn och johanneberg) Jag utbrast: Javisst, om du vill att vi ska dö!". Men det gick faktiskt bra. Förutom motorstopp vid grönt ljus (man känner verkligen att alla glor och pekar typ) och att jag inte vågade köra snabbare än 20km/h, men annars, ja, bra.

Nu ska jag fortsätta skriva lite till, sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0