3e koppen idag

Har druckit en jävla massa kaffe idag. Men det är ju så jävla gott. Hade opponering imorse, gick bra, råkade dock klämma in ett "jävlar" säkert 2 gånger. Hehe. Men det gick bra och responsen på mitt arbete var bra, så det var skönt.
Ikväll blir det mys a la hemlagad mat och en het kille i soffan. Och lite glass på det. Men först ska jag hinna ner och handla lite mat, och hinna plugga lite. Ledig imorgon för första gången på säkert 2 månader, göttigt att sova ut ordentligt.
Ska kolla kontot nu, gör jag alltid innan jag handlar mat för det kan alltid spåra ur och jag tror helt plötsligt att jag är nån jävla gourmebrud och köper sjukt dyra och onödiga saker. Men jag gillar faktiskt att handla mat, mat är roligt.



Anja Rubik är min drömkvinna just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0