We like a bit of nostalgi

Har flängt runt en massa. Först föreläsning om liberalism, fin fint! Sedan en snabb vända på stan med mr C och sen IKEA med mamsen. Vi köpte typ halva IKEA och tog bussen hem. Haha, bussen. Vi är stadsbor in i märgen och bor man i vasa behöver man ingen bil minsann (enligt mamma) "vi har ju gåavstånd till allt". Men idag, ja, då hade det varit skönt med bil. Speciellt när en av de 350 sakerna vi köpte var ett vardagsrumsbord.

Har precis laddat ner lite Moby och REM. (lyssna för fasiken!) Lyssnade på dem väldigt mkt för några år sen så det blev en trip längs memory lane när jag satte på skivorna. Förstår verkligen varför jag tyckte om dem så mkt. Eller tycker om, för det är grymma texter.

Har även kollat lite Bevvan idag såklart nu när ljudet har bestämt sig för att komma tillbaka. Ännu en trip längs memory lane. Jag och syrran hade (eller har väl där nere i förrådet minsann) 9 vhs-band med bevvans alla säsonger när vi var små. På helgerna brukade vi sitta och titta i timtals och jag ville va Brenda och var såklart superkär i Dylan. Tanya fick minsann ta Brandon för han var den fule (tyckte jag då) och jag skulle ha Dylan.


Kommentarer
Postat av: T

hahaa brandon..ful?

2008-11-20 @ 13:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0