We all like a bit of skvaller

Okej, nog för att man allmänt tror att fröken Rosing blev tappad i golvet med huvudet före när hon var liten... men det här liksom?! Läste detta på hennes blogg: " Till dig Helena vill jag bara säga att du är min stora stilikon och jag tycker du är Sveriges största förebild för oss tjejer. Du är GRYM!" Hon talar alltså om Helena Seger, Zlatans brud. Ja, det är det hon är för oss, Zlatans brud. Sveriges största förebild för oss tjejer?! What?! Inget ont om Seger, men någon uttalad förebild är hon inte.

Sen att det skulle vara något mellan Linda och Kleerup? Kan någon rätta mig om jag har fel?

Kommentarer
Postat av: jules

Hahaha, ja gud, att läsa hennes blogg e fan att dö en smula.. det är så patetiskt. Nej nej dom är inte ihop,!

2008-11-18 @ 10:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0