Tjena, tjena mittbena

Har haft en fullspäckad dag. Inga glamorösa saker. Endast tvättat, pluggat, städat och tagit en lång dusch. Och rakat benen. Som en vanlig söndag helt enkelt.
Just nu är jag sjukt irriterad på min dator, funderar på att slänga ut den jäveln genom fönstret. Laddat ner 7 nya album och ipodsladden känner tydligen inte för att connecta med min dator. Som om det skulle vara jobbigt. En sladd har en funktion! EN.

Imorgon är det körlektion igen och en föreläsning! På tisdag bär det iväg till Västerås (En skithåla va? Har aldrig varit där) ska på kurs. Ska börja jobba hos mamma snart och jag har ingen koll så det ska läras in lite nya saker i 2 dagar. Hade hellre åkt till Stockholm, men känner att jag inte direkt kan påverka valet av staden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0