Thinas rum, 14.30

Sitter här i sängen, i samma tröja jag haft de senaste 3 dagarna. Kalla mig äcklig, men jag använder faktiskt deo och duschar ibland. Har pluggat lite och städat lite. Slängt iväg ett sms till mr C om att jag vill bjuda på sushi efter han slutat jobbet kl 17. Väntar febrilt på svar! Mest för att jag är jävligt hungrig, men inte vill äta själv. Och blir man bjuden på sushi tackar man inte nej!

Den där mr C. Han är alldeles underbar! Med risk för att låta nykär, så är jag väldigt nykär. Efter 1,5 år känns det bra att det fortfarande känns så. Eh, klart att man har sina ups and downs, men mest är det ups!

Ikväll fortsätter svenssonlivet för mig, Stjärnor på is. I like it.. mest för att jag själv tränat konståkning i 7 år och vart på läger med några som är med (dock en jävlans massa år sen).

Kanske borde hoppa ur denna äckliga, dock sjukt sköna, tröja nu och ta en lång dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0