Svisch!

Ja, ni kan ju tänka er hur det är att övningsköra i stan i Göteborg. Svisch, oj där kom 5 bussar, oj en spårvagn, oj 2 långtradare och lilla jag mitt i smeten. Mina absoluta hatobjekt i trafiken är bussar, taxibilar och cyklister. De har ju fan inget vett! Jag vet inte hur många gånger jag utbrister "jävla idiot!" under lektionen. Men inte är det en gång iaf!

Förlåt, för mitt kassa uppdaterande, men jag har inte gjort nåt roligt under hela veckan som är värt att skriva om. Jag har degat i soffan, kollat nya säsongen av CSI och gått på föreläsningar. Mitt liv är inte speciellt intressant just nu! Är det nån som har nåt spektakulärt på g? Inspirera mig. Snälla.

Blev dock väldigt glad idag när jag fick kärleksbrev! Från en tjej! Ett armband, så fint! Me likey.




Kommentarer
Postat av: S

Thina thina, du är så söt! Tack för att du är en raring.



Kram

2008-11-12 @ 22:48:41
URL: http://s0bie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0