Sunny Sunday

Hej hopp i rutan. Är hemma från Mr C nu, inte gjort nåt produktivt eller hjärnstimulerande idag direkt. Matat hans katt med ost, hon verkade gilla det, så hoppas inte på att hon får nog bestående men. Hon är typ världens sötaste och när hon tittar på en med sina puppy eyes (?) så kan man inte motstå.

Mamma och mormor drar till London imorgon. Jag är inte alls avundsjuk. Inte alls. Faktum är att jag själv ser så jävla mkt framemot donken imorgon natt. Okej, de två senaste meningarna var sjuk ironi. Har bett mamma att köpa en massa fina saker till mig, vi får la se hur det blir med det.

Nu ska jag trycka i mig leverpastejsmackor och kolla bevvan. Ah, just det!! By the way, tipsa lite gamla, hederliga 90talsserier man kan ladda ner och ligga och glutta på såhär i vintertider. Typ Dr Quinn kanske, haha, det var så bra och Lilla huset på prärien!!!!!!! Det älskade jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0