Partypooper

Ring inte mig och fråga om vi ska göra nåt på helgerna, för jag kommer förmodligen tacka nej. Jag är socialt missanpassad och umgås bara med min pojkvän. Jag har blivit en såndär man själv hatade för några år sen. Men det är så jävla bekvämt. Gå hemma i mysbyxor och mormorstrosor, slappa i soffan, mysa, pussas, äta en massa onyttigt, gå på snajsig restaurang, bio eller whatever. Bara att springa runt i string i tajta kjolar och högklackat känns sjukt avancerat. Jobbigt framför allt. Man har så jävla höga förväntningar på en utekväll, så slutar det bara med att man blir för full och får åka hem kl 01.
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Nej, gud, nu får jag skärpa till mig. I love vin och en bra utekväll med mina tjejkompisar, att springa runt i högklackat, men vägen dit känns lång. Så, nu har jag kollat i min kalender här och onsdag hade varit perfekt. Jag ser mina nya skor därborta i hörnet och dem ropar på mig. Så, nu ska denna slappa flickvännen försvinna för ett tag (iaf på onsdag). Nån som är på? Anna, Sofie, jag vet att ni är sugna! Kan inte någon bara tvinga mig ut så jag kan få tillbaka mitt sociala liv? Haha, fan vad jag låter patetisk.




Kommentarer
Postat av: Anna

du eeeeeeeeeeeeeeeee the party poooper!!! :D dags att lägga ner pensionen och börja festa!

2008-11-24 @ 20:17:10
URL: http://parlerdelui.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0