Måndag

Har precis haft tenta, gick nog hyfsat! Hoppas jag iaf, aja, vi får la se. Är sjukt hungrig, tänker dock inte vara en jävla latmask och köpa sushi som vanligt, utan jag ska laga mat. Jag är kung i köket för er som inte visste! Blir nog lite halvt utgång ikväll, eller, vi vet ju hur det brukar gå. Några glas vin = en thina på pickalurven. Men det är bara kul! Börjar inte förrän 13 imorgon ändå.

Ohhhoo, sitter och diggar lite till Katy Perry. Lite väl mainstream för min smak, men det finns 2 låtar på hennes album som är sjukt svängiga. Haha, svängiga.. låter som om det är 50åring som talar.

Hm, ska man käka upp resten av kexen eller laga mat?

Jaa, just det ja! Höll på att glömma, min hud håller ju på och fuckar up sig, så jag sprang in på Åhlens och befallde dem att hitta nåt till mig som ska fixa den babylen igen. Clinique är ju ganska chill på hudvårdsprodukter har jag fått för mig, så jag köpte lite grejs. Det halvt ruinerade mig, så bäst fan att det är bra!


Kommentarer
Postat av: S

Trust me, det ÄR skitbra! Har haft det i snart ett år och damn it vad bra hy jag har. hehe



Nä men det är faktiskt helt ok!

2008-11-10 @ 12:14:07
URL: http://s0bie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0