Live from Nässjö

Lång historia, men jag gick inte ut igår. Fick nåt jävla spyanfall (asäckligt, i know) och en sjuk huvudvärk. Kände inte riktigt för vin då.

Är ju avskärmad från omvärlden, så bestämde mig för att kolla expressen. (bästa källan no 1!) Jaha, terrorattack i Indien. Idioter. Mona Sahlin tycker att staten ska köpa Saab och Volvo. Jaha. Fadde har ny tjej. Ingen överaskning. Samma människor på Push fredag och lördag. Som vanligt. Jaja. Nu ska jag dricka te för att försöka lugna min kropp som verkar ha fått nåt jävla virus. Jag vet inte riktigt vad som händer, men fräscht är det inte. Ska försöka få lite pluggande gjort också.

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: anna braun

var på psuh igår. verkligen samma människor. vi får göra stan snart men inte pushrundan utan något annat fab ;)

2008-11-30 @ 14:30:49
URL: http://sellouts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0