Liggsår

Okej, jag har inte rört mig sen sist. Avverkat Bevvan-avsnitt varvat med plugg. Ja, just nu är det filosofer på tapeten. Det är inte kul, ingenting. Tänk dig Platon, Rousseau, Owens, jag ska kunna ALLT om dem till den 5e. Fy satan i gatan vad det suger. Det suger verkligen hästpung. Jag är sjukt hungrig, men orkar inte ens ta mig ur sängen. Jag är sjukt lat och trött just nu och känner mig så jävla kass. Jag har kunnat plugga hela dagen, men gjort allt annat istället. Ok, i och med att jag kanske snittar på 2 kommentarer i veckan, (vilket är jävligt kasst med tanke på läsarantalet) så vill jag veta, vad ska jag skriva om för att det ska bli roligare?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Typ - mer skandaler. o skvaller.

2008-11-24 @ 15:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0