Jag är död

Jag har nog aldrig varit såhär trött i hela mitt liv. Det var iaf inte lika okej att jobba igår. Kändes som en fredagsnatt, det var typ som om nån hade släppt lös alla galna djur i stan. Och otrevliga tjejer, dem hatar jag. Det var en brud vars kort inte funkade! Det var mitt fel tyckte hon! Då sa jag :"men vadå, ska JAG ge DEJ gratis mat för att DITT kort krånglar?" "jaa... " Sen höll hon på sig i typ 10 min. "DET FINNS FÖR I HELVETE EN BANKOMAT 20 M HÄRIFRÅN DIN DUMME JÄVEL".  I såna situationer är det bara att svära lite för sig själv i en timma efteråt. Men ni kan ju tänka er, 20 såna subbor på raken, sen vill man ju hoppa från en bro.

A gled in här kl 12, jag vaknade alldeles nyvaken. Pluggstuga at my place idag. Nu ska jag hinka i mig kaffe, see ya!


Kommentarer
Postat av: camilla

men oh, jobbig brud!

2008-11-27 @ 10:32:47
URL: http://itsnofashion.blogg.se/
Postat av: anna braun

spotta i maten!

2008-11-27 @ 14:12:17
URL: http://sellouts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0