Hoho hello

Ok, jag somnar snart. Är så jävla seg, fattar inte hur jag ska jobba inatt. Ok, jag har inte jobbat på kära donken på typ ett år och kan ingenting. Inga jävla nya kampanjer hoppas jag. Orkar inte med snorkiga gäster som tror att man är ny. Då slänger jag drickan över dem. Shoot me! Jag vill inte jobba, men är despo efter pengar och antar att mina nära och kära inte vill ha hemmagjorda julklappar. Kommer väl sluta med att jag stoppar händerna i fritösen OJ, OOOPPPPPPPS oj måste nog till sjukhuset nu, hejdå alla!!!!

Multitaskar här hemma nu btw. Pluggar, kollar Satc och lagar mat till mig och mr C. Han kommer hit snart, efter skolan. Skönt med sällskap när mamsen inte är här.

Haha, det var någon som skrev att jag skulle skriva mer om skandaler och skvaller. Haha igen. Skandalerna höll jag mig till när jag var 18-21 ungefär, nu är jag en nästan gift gammal tant på 22 år. Men skvaller kanske man kan fixa.

Kommentarer
Postat av: jul

ooomg Lycka till! fy fan lider med dig ... får rysningar bara jag tänker på det . "vill du ha plusmeny?" Puss puss

2008-11-25 @ 12:32:29
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0