GÖTT

Obama is the shizz. Han är så jävla grym och hade McCain vunnit hade jag hoppat från en bro tillsammans med Julia. Fy satan i gatan va glad jag är! Höll på att dö igår när jag läste metro och nåt jävla snille svarade "nej, jag ska inte kolla, valet rör inte mig" när han fick frågan om han skulle kolla på nån valvaka inatt. Du borde skämmas. Detta valet rörde alla och valet av president rör hela världen. Jävla pucko. Satt iaf och kollade på F&F inatt och har haft sjuk huvudvärk hela dagen, men så värt det.

Tenta på måndag, så ikväll blir det plugg och i helgen blir det skåne med mr C. Ska bli mys, jag ska plugga och han ska slava i trädgården.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Rätta takter kvinna (med Mr C slavandes i trädgården) Kan man få en skymt av dej nästa fredag? ILL BE IN GÖTET DÅ!

2008-11-05 @ 21:37:33
URL: http://www.carolineohling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0