Godmorgon!

Sitter här vid köksbordet med tända ljus och känner mig lite halvtöntig. Men måste erkänna att tända ljus är lite mysigt på morgonen. Today is a busy day, har svinmkt att göra. Skickade ett sms till mr C igår att jag skulle baka idag så vi hade en massa gott i helgen. Detta ångrar jag bittert idag. Orkar fan inte gå ner till Hemköp och köpa ägg och margarin. När jag tänker efter, orkar jag inte ens röra mig från den här stolen.
Oh, jag var så kass igår! Haha, jag satt vid datorn från kl 13 - 16, sen kollade jag på Hogan knows best, haha, det är roligt! och sen satt jag vid datorn tills jag somnade. Fan, vad jag är pinsam

Hoppas ni har sovit gott, bjuder på en gammal dänga här!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävligt skönt att höra att du inte är som alla andra gah-jag-är-så busey-jämt-för-mitt-liv-är-ett-äventyr bullshit som många andra kör med! Nån gång måste man väl få göra ingenting och somna vid datorn liksom ;)

2008-11-08 @ 13:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0