Glömde ju!

Kollade på Kobra tidigare idag och de pratade en hel del om George Bush och alla komiker i USA som skämtar om honom, yadayadayada.. de visade iaf en jävligt rolig tecknad serie som handlar om Bush och heter "Lil´Bush". Det är en kille som b la jobbat som manusförfattare till The Simpsons som gjort serien. Det var iaf jävligt roligt och om ni inte sett det innan, så kolla! Försökte hitta ett klipp på youtube, men i OCH MED ATT JAG INTE HÖR VAD DE SÄGER (förlåt, men capslock hjälper mig få ut aggressionerna), så tog jag bara nåt random och hoppas att det var kul. Enjoy!
(med detta säger jag INTE att jag hatar Bush över allt annat, bara att han framställs väldigt roligt i den här serien!)




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja den är as rolig, finns även massa roliga klipp på youtube med bush. älskar han tal " fool me one..shame...shame on you.." hört den? om inte så gör det!

2008-11-08 @ 13:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0