En månad to go

Ja, lite julstämning har man väl fått. Man fryser ihjäl när man går utanför dörren utan halsduk typ. MIn jul blir ett jävla kringflaxande. Julafton i Bålsta hos lilla bebben och juldagen i nässjö hos kusinerna. Blir mysigt! Och det här mecket med julklappar. Pojkvännen. Det är alltid pojkvännen som ställer till med besvär. Vad köper man till en kille? Jag vill köpa nåt riktigt bra i år. Inget jävla tråkigt. Fast mr C underlättar ju inte det hela precis. Alltid när jag frågar vad han vill ha säger han "inget". Likaså mamma. Vadå inget??!!!! Följdfrågan blir ju då, "så du anser att du har allt du vill ha.?" JA, blir svaret då. Mycket konstigt. Jag kan rada upp en  miljon grejer jag vill ha.

Den här t.ex:



Eller det här:



Varför inte det här?


Kommentarer
Postat av: jul

alltså, det är acneklänningen va?? jag DÖR av den!! brukar gå in på weekday och typ stå och ta på den .. och låtsas att jag hade 3000 spänn till övers. ack.

2008-11-24 @ 15:34:16
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0