Ellen

Ja, jag är besatt av henne. Jag vet inte varför, men jag hade älskat om hon vart min bästa kompis. Hon verkar vara en sån härlig kvinna. Igår kväll youtubade jag ellen och alla hennes gäster i säkert 3 timmar och fann detta underbara klipp på hennes bröllop. Det var nära till tårar för det var så vackert, Portia är vacker och låten "today" med joshua radin är sjukt vacker. Vet inte varför jag blivit så sentimental på sistone, ingen bulle i ugnen eller sådär askasst liv, men nåt är det, kanske mina p-piller eller så kanske man bara blir mer lipfärdig ju äldre man blir. TITTA HÄR.

Ja, just det.. det funkar inte längre att lägga in youtube-klipp. Alltså, ni vet, så man bara kan trycka på play direkt. Varför? Eftersom ni suger på att kommentera (vissa av er, typ 2/3) så skicka en lapp, skrev ett brev, maila mig på fejjan, skicka en kompis, vafan som helst, tala om för mig varför det bara går att länka!




Kommentarer
Postat av: S

Åhåhåhåhåh jag vet inte heller varför det inte går!!! Jag får inte in bilder från Flickr heller, kan du kanske lösa det? ;)



Fy fan Thina. Gavin Degraw igår var helt sjukt. Jag vet ju inte om du gillar honom men det var galet.

Jag avlider

2008-11-05 @ 14:33:00
URL: http://s0bie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0