Back in GBG

Okej, nu är jag hemma. Kan ju börja med att tågresan hem var skrikig och halvjobbig. Fullt med djur (gapiga 17åringar) som inte kunde sitta stilla utan prompt skulle byta platser, sjunga högt, jadajadajada.. jag höll mig till pluggandet. För jag är en astråkig 22åring.

Västerås var himla kul, har lärt mig jättemkt, b la att inte dricka för mkt vin och White Russians. Nejdå, jag lärde mig en del nyttigt också!

Köpte snajsiga skor och tänkte även slå till på en päls, men kom på att det nog inte riktigt är min stil och jag vill inte ha fake. Blev uttittad av typ 20 veganer när jag sa "men vafan, jag vill ha ett riktigt djur". Förlåt alla djuraktivister därute, jag är en stor djurälskare, men det är inte fint med fake-päls.

Klarade även min tenta galant vilket jag fick reda på att kära L när jag stod där i baren, så en extra tequilarose gick såklart ner.

Nu ska jag äta mina favoritmackor of all time, rostat bröd med leverpastej och kolla the Hills. Imorgon blir det dejt med Mr C, har ju inte sett mannen på 3 dagar och det är mkt för ett gnatigt, gift (nästan) par som oss. Höjdpunkten på min fredagkväll imorgon kommer nog vara en nachostallrik som jag redan nu ser framemot! (!) Men ska nog ta mej ut på lördag med mina väninnor och sätta på mig de nya fina, höga skorna och få känna mig lite sexig för engångsskull.
Annars leker livet just nu, förutom att jag sålt min själ till donken på måndag och tisdag natt, herregud skjut mig. Då kan ni ju fatta att jag är i desperat behov av pengar.

Nu ut i köket!

Kommentarer
Postat av: AckaDacka.blogg.se

Är också sugen på en äkta päls. Är grymt snyggt! Fuck veganer!=)

2008-11-21 @ 08:34:50
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0