Att försöka duger inte

Fick ett köpsug alldeles precis. Surfat runt på varenda webshop, hade kortet i handen, men nej, fann ingenting. Förutom linser då, men det räknas inte, för det måste jag ha. Tur var väl det att jag inte hittade något, för det verkar inte riktigt ha gått in i mitt huvud att jag inte har nåt jobb. Jag är arbeitslös! Sjönk sjukt lågt innan och gick in på donkens sida och skulle kolla om det fanns några tider att jobba i november, men nej, det fanns det inte. Så, nu ska jag typ hota nån liten 95a och sno deras tider på donken i november eller kanske slappa lite eller kanske tvinga mamma att anställa mig lite tidigare än i slutet av november? What will it be? Lyxhora eller hårt arbetande?
Skönt att inte jobba dock, att åka till Skåne i helgen hade varit en omöjlighet annars, för på seven jobbade jag ALLTID helger.

Är sjukt pigg, har sovit hela dagen. Min dator är dock segare än segast, det tar t om ca 10 min att STÄNGA AV DEN och ljudet funkar ju inte, ja, ni kan ju tänka er att jag är aningens frustrerad här borta i sängen i vasa. Ska man springa ner till seven och köpa cola eller ska man plugga? FAN JAG HAR INGET LJUD PÅ DATORN. Hur ska jag kolla youtubeklipp? Försöka gissa vad dem säger? Jag är sjukt rastlös och jag vill göra nåt kul. Äta nåt gott. Hm, orka ställa sig och bre macka nu, hmmhmmm kanske man gör? Nää....

Ska in på dass nu och skrubba min hy som fortfarande inte är helt ok, dricka lite mjölk, plugga lite (det där skrev jag för att verka duktig) och ska kolla tågbiljetter till syrran min. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag provade på att göra en hemma-mask som cosmo tipsade om, en avocado och lite olivolja, mosa sönder och lägg på ansiktet i en kvart eller så. funkade GRYMT bra, fick babyhud :)

2008-11-07 @ 00:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0